zondag 24 maart 2013

Mijn nieuwe aanwinst

Ik was vandaag aan het werken en een dochter van een patiënt zei :"al mijne rommel moet buiten " !
Tja en dan haal ik diee maar binnen he ,hier thuis lachen ze al nu word je een echte bomma ,kijk zelf maar mee !

Een breimachine ,tja hoor jullie al zeggen dan is het geen hobby meer want dan doe je het met de hand ,maar toch hier mee kun je sneller iets afwerken tenminste als je het kunt . De mevrouw heeft me gezegd dat ik int begin veel zal vloeken ! Mijn dochter ( 18 jaar ) zegt " nu kun je al beginnen voor de kleinkinderen die ooit zullen komen" maar mijn zoon heeft al 2 pullen bij mij besteld ! Genoeg geleuterd nu ,zal er maar mee beginnen . En beloofd jullie horen het wel als mijn eerste project af is !

Nog een fijn ontspannende creatieve avond
Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten