vrijdag 7 december 2012

Lang geleden !!!

Hier een zeer drukke periode achter de rug en dan moet het bloggen wachten !
Maar als ik tijd heb ,ben ik met handwerk bezig hoor !
Afgelopen dinsdag had ik les bij Christel en ik dacht dat het lintborduren was ,dus de doos van lintborduren mee maar daar aangekomen bleek het de les applicatie te zijn ! Geen erg heb daar dan toch aan mijn project van lintborduren gewerkt en deze week afgemaakt !

Ja martine ,volgende les kan ik aan iets nieuw beginnen !

Vorige week hoorde ik mijn schoonmoeder zeggen dat haar panlappen versleten zijn en vermits het haken zo in is en dat je patronen genoeg vind ben ik er meteen aan begonnen en heb ik zo mijn eerste kerstcadeautje onder de boom kunnen leggen !


Nu nog eens proberen of ik mijn blog in kerstsfeer kan brengen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten