maandag 4 juni 2012

Eindelijk vest af !

Ik was vorig jaar begonnen met een vestje te haken dat tegen de zomer af moest zijn ! Maar helaas is me dat toen niet gelukt en heb ik het opgeborgen ,na de winter heb ik het terug vastgenomen en bij het nazien had ik een foute steek gebruikt dus alles wat ik had terug afgetrokken en herstart ! Hier het resultaat ,het ligt nog plat om te drogen .


Morgen heb ik de laatste applicatieles van dit schooljaar waar ik altijd graag naar toe ga en voor de rest hoop ik dat het vlug eind juni is ,de examenstress voorbij is ,mijn livingtafel terug vrij van boeken !

Ann

1 opmerking:

  1. Wel Ann, dat van die volle livingtafel komt mij heel bekend voor ! Vandaag heeft Sarah haar eerste exame gedaan en die stresperiode zal duren tot de 20ste van deze maand. Brrr ! En nu nog hopen dat onze kids beloond worden voor al die moeite hé.
    Dat vestje is echt heel mooi ! Het gaat je heel goed staan.
    Groetjes,
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen