zaterdag 28 april 2012

Speciaal voor Marleen !

Vorig jaar was ik aan een haakwerkje begonnen ! Het zou een zomer pulleke moeten worden maar de zomer was daar en het was niet af ! Heb het dan weggelegd tot ik vorige week het terugvond ,ik zei mezelf nu moet het af zijn tegen de zonnige dagen ! Bij het nazien zag ik dat ik een verkeerde steek had gebruikt dus dat word aftrekken ! Zal jullie laten zien hoever ik toen al was ! Dit moest het rugpand worden !


Zondags komt mijn schoonmoeder altijd bij ons eten ,ze zal er nu werk bij krijgen !
Ondertussen heb ik niet stil gezeten en ben opnieuw begonnen met de juiste steek !
Dit word de de helft van 1 voorpand !

Jullie krijgen het terug te zien als het volledig af is ,wat nu zeker moet lukken afwachtende op de mooie zomerdagen !

Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten