dinsdag 17 januari 2012

Vervolg lintborduren

Vandaag was het weer lintborduren en ondertussen weet ik wat ik er van ga maken !

Zien jullie het ook wat het gaat worden ,moet nog binnenzakjes maken en alles in elkaar in elkaar zetten ,van zodra het af is zien jullie het !

Vorige week was ik op de cursus en ons Martine was op de koop geweest bij Action ,prachtige zaken die ze bij had dus ik deze week er ook heen ,mijn man zag het in de keuken staan en zei : "ale weeral iets bij" ,wat ga je daar mee doen ?
Voila, vandaag zal hij zien waarvoor het goed is ,al mijn lintjes mooi opgeborgen !


Nu laat ik jullie nog zien hoever ik met mijn hexagons ben , wel dank aan persoonlijke assistente Martine !



Tot gauw

1 opmerking:

  1. Hey Ann, bedankt voor de vermelding!!! Je persoonlijke assistente, Martine :-)))

    BeantwoordenVerwijderen