zondag 27 maart 2011

blog updaten

hallo iedereen , ja dan start je met een blog met de bedoeling om die update te houden,
maar zoals al vele van jullie weten ben ik op skivakantie vertrokken en bij het einde van de eerste dag
ben ik gevallen met alle gevolgen vandien,
een week rust in de bergen ipv van te skieen,ja heb altijd handwerk bij als ik op vakantie ga dus heb als de pijn wat beter was ook nog wat gewerkt
thuis gekomen ,zijn de onderzoeken gestart met als gevolg na 2 dagen al op operatietafel 8
de komende dagen terug helse pijn waardoor mijn handwerk blijft liggen
ondertussen een week later lukt het allemaal al wat beter,mag 5 weken niet stappen
maar gelukkig kan ik mijn nu bezig houden met mijn hobby
wat zou een mens zoveel weken doen als die geen handwerk doet,
en zoals jullie weten ben ik altijd een bezige bij dus nu maar afreageren op al mijn projectjes die nooit afgeraken
de fotos komen  de volgende dagen wel
ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten